Ecotrade BG

Politika kvaliteta

Politika integrisanog menadžment sistema

Politika integrisanog menadžment sistema Ecotrade BG je zasnovana na sledećim principima:

  1. Usluge potpuno zadovoljavaju zahteve zakona, standarda i očekivanja kupaca.
  2. Vrhunski kvalitet se realizuje uz istovremeno:
    • očuvanje životne sredine, zaštite zdravlja i bezbednosti na radu,
      sniženje troškova,
    • povećanje efektivnosti, efikasnosti, produktivnosti i profita,
    • poštovanje svih zainteresovanih strana.
  3. Integrisani menadžement sistem je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa i svakog zaposlenog.
  4. Timski rad rukovodilaca obezbeđuje besprekorno odvijanje svih poslovnih procesa.
  5. Planiranje, preventiva i poboljšavanja su prepoznatljiv stil rada u organizaciji.
  6. Ko prestaje da bude bolji, prestaje da bude dobar, sa nama ste uvek korak ispred – je izreka koja je osnov u realizaciji radnih aktivnosti svakog člana kolektiva.
  7. Usklađen održiv razvoj, zaštita čovekove okoline, štednja prirodnih resursa, bezbednost i zaštita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih.
  8. Klima saradnje, poverenja i pripadnost organizaciji se zasniva na uključivanju zaposlenih u kreiranje i poboljšavanje poslovnih procesa, usluga i proizvoda i konsultacijama u vezi bezbednosti i zdravlja na radu.
  9. Sprovođenje ove politike i dostizanje nove organizacione kulture i kompetentnosti se podržava odgovarajućim programima obrazovanja, obuke i motivacije svih zaposlenih.
  10. Ne ograničavati se samo na primenu zahteva standarda ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, već primenjivati “Dynamic Quality”:
    • Predvideti – delovati preventivno
    • Analizirati – identifikovati nedostatke u poslovnim procesima
    • Ispraviti – unaprediti poslovne procese i reagovati brzo i efikasno.