Ecotrade BG
Politika kvaliteta
Politika integrisanog menadžment sistema
Politika integrisanog menadžment sistema Ecotrade BG je zasnovana na sledećim principima:
- Usluge potpuno zadovoljavaju zahteve zakona, standarda i očekivanja kupaca.
- Vrhunski kvalitet se realizuje uz istovremeno:
- očuvanje životne sredine, zaštite zdravlja i bezbednosti na radu,
sniženje troškova, - povećanje efektivnosti, efikasnosti, produktivnosti i profita,
- poštovanje svih zainteresovanih strana.
- očuvanje životne sredine, zaštite zdravlja i bezbednosti na radu,
- Integrisani menadžement sistem je zadatak i odgovornost rukovodilaca svih nivoa i svakog zaposlenog.
- Timski rad rukovodilaca obezbeđuje besprekorno odvijanje svih poslovnih procesa.
- Planiranje, preventiva i poboljšavanja su prepoznatljiv stil rada u organizaciji.
- Ko prestaje da bude bolji, prestaje da bude dobar, sa nama ste uvek korak ispred – je izreka koja je osnov u realizaciji radnih aktivnosti svakog člana kolektiva.
- Usklađen održiv razvoj, zaštita čovekove okoline, štednja prirodnih resursa, bezbednost i zaštita zdravlja u toku rada predstavljaju obavezu rukovodstva i svih zaposlenih.
- Klima saradnje, poverenja i pripadnost organizaciji se zasniva na uključivanju zaposlenih u kreiranje i poboljšavanje poslovnih procesa, usluga i proizvoda i konsultacijama u vezi bezbednosti i zdravlja na radu.
- Sprovođenje ove politike i dostizanje nove organizacione kulture i kompetentnosti se podržava odgovarajućim programima obrazovanja, obuke i motivacije svih zaposlenih.
- Ne ograničavati se samo na primenu zahteva standarda ISO 9001, ISO 14001 i ISO 45001, već primenjivati “Dynamic Quality”:
- Predvideti – delovati preventivno
- Analizirati – identifikovati nedostatke u poslovnim procesima
- Ispraviti – unaprediti poslovne procese i reagovati brzo i efikasno.
